Üzleti, könyv és nyelvi coach

Mit is csinálok pontosan

Időnként megnő azoknak a száma, akik a "de rég láttalak!" helyett "most te akkor mivel is foglalkozol pontosan?" kérdéssel üdvözölnek. Egy kedves ismerősömnek volt egy hasonló posztja pár éve, amiből azt gyanítom, hogy őt is ilyesmivel bombázták. Ő akkor tulajdonképpen azt fogalmazta meg, amit én is magamnak nemrég, hogy kívülről a sokszínűség egyes embereknek kapkodásnak, másoknak hiperaktivitásnak tűnhet, de belülről ez egy és ugyanazon tengely körül forog, ami jelen esetemben a hatékony kommunikáció.

Sokan nem tudjátok, de általános iskolában folyton a színpadon voltam, középiskolai évem alatt pedig a(z otthoni) helyi rádióban szerepeltem, az egyetemen pedig angol-kommunikációs szakkal indítottam. Szóval a kommunikáció, az újságírás és a média világa sosem állt tőlem távol, csak mivel a gyerekek születésével a nyelvtanítás és a fordítás került túlsúlyba az otthoni munkavégzés lehetősége miatt, még én is elfelejtettem, hogy mennyire szeretem ezt!

De tavaly jött a coaching az életembe, idén pedig a Toastmasters és most végre kerek a világ! Az introvertált énem egyedül dolgozik a gépen (fordítás, lektorálás), az extrovertált énem pedig sok ember előtt ír, beszél olyan témákról, amelyek érdekelnek (blogírás, nyilvános beszéd), a kíváncsi és segítő énem pedig másokat kérdez (coaching). Elhiszem, hogy ez elsőre "soknak" tűnik, de ha a cél szempontjából nézitek, akkor rájöttök, hogy csupán sok/más oldala ugyanannak a területnek, a hatékony kommunikációnak.

A nyelvi coachinggal igyekszem segíteni a hozzám fordulókat abban, hogy visszanyerjék önbizalmukat és merjenek idegen nyelven megszólalni, az üzleti coaching folyamat során segítek az ügyfélnek fejleszteni a vállalkozását, a könyvcoaching pedig ennek egy része, hiszen a könyv a brandépítés leghatékonyabb módja.

Más szóval, keressetek bátran, ha szeretnétek végre gátlások nélkül és folyékonyan beszélni angolul, ha elakadtatok a vállalkozásotokban, mert nincs ötletetek, vagy nem tudjátok melyik ötleteteket érdemes megvalósítani, illetve akkor is, ha már évek óta arról álmodoztok, hogy megírjátok az életetek vagy vállalkozásotok történetét.